Izdevniecība Žurnāls Santa saņem lielāko balvu skaitu Preses Dienās 2015!

Autors: Izdevniecība
Žurnāli Ieva, Ievas Stāsti, Ievas Veselība, Ievas Māja, Ievas Virtuve, Mezgls un Privātā Dzīve ir vieni no pirktākajiem un ienesīgākajiem žurnāliem Latvijā.

Š.g. 5. jūnijā Narvessen un Preses Serviss rīkotajās Preses Dienas 2015 svinīgajā ceremonijā SIA Žurnāls Santa iegūst 12 balvas gan ienesīgāko, gan pirktāko žurnālu kategorijās, pārliecinoši pārspējot visas citas lielākās izdevniecības Latvijā (SIA Dienas Žurnāli – 5 balvas, SIA Rīgas Viļņi – 4 balvas, SIA Egmont Latvija – 3 balvas, SIA Izdevniecības nams Vesti – 3 balvas, SIA Dienas Mediji – 2 balvas, AS Lauku Avīze – 2 balvas, SIA Izdevniecības nams Print Media – 2 balvas u.c.). 

Narvessen nominācijā „Pārdotākie sieviešu izdevumi” 1. vietu jau tradicionāli iegūst vienīgais nedēļas žurnāls sievietēm Ieva, kas gan auditorijas, gan abonentu skaita ziņā ir lasītākais žurnāls Latvijā un tiek izdots jau kopš 1997. gada. Arī pēc Preses Serviss datiem „Ienesīgāko nedēļas žurnālu” kategorijā IEVA ir starp līderiem (2. vieta).

Žurnāls Ievas Stāsti, ko arī izdot SIA Žurnāls Santa, ir 2. „Pārdotākais sieviešu izdevums” Latvijā. Šis Ievas grupas žurnāls ir arī ienesīgākais starp visiem divu nedēļu izdevumiem Latvijā un sasniedz 136 000 lielu auditoriju pēc jaunākiem TNS datiem (2015. gads, pavasaris, 02.02.2015 – 26.04.2015).

Līderi nominācijās „Pārdotākie mājturības un veselības izdevumi” ir vēl divi Izdevniecības Žurnāls Santa žurnāli. 1. vietā – žurnāls Ievas Veselība un 2. vietā – žurnāls Ievas Māja. Abi žurnāli iegūst attiecīgi arī 2. un 3. vietu nominācijā „Ienesīgākie divu nedēļu izdevumi”. 

Žurnāls Privātā Dzīve, kas tiek izdots jau vairāk kā 16 gadus un ir ar lielāko abonentu skaitu starp tiešajiem konkurentiem, nominācijā „Pārdotākie tabloīdi” ir pakāpies no 3. vietas 2014. gadā uz 2.vietu šogad un vienlaicīgi ir arī 3. „Ienesīgākais nedēļas izdevums”. 

Nominācijā „Ienesīgākais žurnāls 2014. gadā” 3. vietu iegūst Ievas Virtuve - populārais recepšu žurnāls Latvijā gan pēc kopējiem realizācijas, gan TNS auditorijas pētījuma datiem. 

Nominācijā „Pārdotākie krustvārdu mīklu izdevumi” 1. vietu jau atkārtoti ieņem žurnāls Mezgls.

 

×