Izdevniecība ŽURNĀLS SANTA




SAZINIES AR MUMS!

KONTAKTI

REKLĀMA

KLIENTU ŽURNĀLI

VAKANCES

Izdevniecības ŽURNĀLS SANTA žurnāli un vēsture




Izdevniecība "Žurnāls Santa" saņem lielāko balvu skaitu Preses Dienās 2014.

Žurnāli IEVA, IEVAS STĀSTI, IEVAS VESELĪBA, IEVAS MĀJA un PRIVĀTĀ DZĪVE ir vieni no pirktākajiem un ienesīgākajiem žurnāliem Latvijā.


Š.g. 20. jūnijā Narvessen un Preses Serviss rīkotajās Preses Dienas 2014 svinīgajā ceremonijā SIA "Žurnāls Santa" iegūst 10 balvas gan ienesīgāko, gan pirktāko žurnālu kategorijās, pārliecinoši pārspējot visas citas lielākās izdevniecības (SIA "Rīgas Viļņi" – 7 balvas, SIA "Dienas Žurnāli" – 4 balvas, SIA "Izdevniecības nams Vesti" – 3 balvas, SIA "Dienas Mediji" – 2 balvas, AS "Lauku Avīze" – 2 balvas, SIA "Izdevniecības nams Print Media" – 2 balvas, SIA "Dienas Mediji" – 2 balvas u.c.).

Narvessen nominācijā "Pārdotākie sieviešu izdevumi" 1. vietu pārliecinoši iegūst vienīgais nedēļas žurnāls sievietēm IEVA, kas gan auditorijas, gan abonentu skaita ziņā ir lasītākais žurnāls Latvijā un tiek izdots jau kopš 1997. gada. Arī pēc Preses Serviss datiem "Ienesīgāko nedēļas žurnālu" kategorijā IEVA ir starp līderiem (3. vieta).

Žurnāls IEVAS STĀSTI, ko arī izdot SIA "Žurnāls Santa", ir 2. "Pārdotākais sieviešu izdevums" Latvijā. Šis IEVAS grupas žurnāls ir arī ienesīgākais starp visiem divu nedēļu izdevumiem Latvijā un sasniedz 122 000 lielu auditoriju pēc jaunākiem TNS datiem (2014. gads, pavasaris, 03.02.2014 - 11.05.2014).

Līderi nominācijās "Pārdotākie mājturības un veselības izdevumi" ir vēl divi Izdevniecības "Žurnāls Santa" žurnāli. 1. vietā – žurnāls IEVAS VESELĪBA un 2. vietā – žurnāls IEVAS MĀJA. Abi žurnāli iegūst attiecīgi arī 2. un 3. vietu nominācijā "Ienesīgākie divu nedēļu izdevumi".

Žurnāls PRIVĀTĀ DZĪVE, kas tiek izdots jau vairāk kā 15 gadus un ir ar lielāko abonentu skaitu starp tiešajiem konkurentiem, ieņem 3. vietu nominācijā "Pārdotākie tabloīdi".

Jaunajā nominācijā "Pārdotākie krustvārdu mīklu izdevumi" 1. vietu ieņem žurnāls MEZGLS.

SIA "Žurnāls Santa" valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš atzīst, ka "ir patiesi gandarīts par lasītāju uzticību jau vairāk kā 20 gadu garumā. Lasītāju lojalitāti SIA Žurnāls Santa izdevumiem apliecina ne tikai šodien iegūtās balvas, bet vēl uzskatāmāk par to liecina vairāk nekā 135 000 abonentu, kas izvēlas abonēt mūsu žurnālus ik gadu atkal un atkal, novērtējot profesionālas komandas veidotu oriģinālu vietējo saturu."

Par izdevniecību "Žurnāls Santa"
Uzņēmums SIA "Žurnāls Santa" ir dibināts 1991. gada decembrī. Tā ir lielākā un vadošā nacionālā žurnālu izdevniecība Latvijā ar vairāk kā 20 žurnāliem. Tās īpašnieki ir izdevniecības galvenā redaktore Santa Anča un valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš. SIA "Žurnāls Santa" izdot nedēļas žurnālus IEVA un PRIVĀT"ADZĪVE, divu nedēļu žurnālus IEVAS MĀJA, IEVAS STĀSTI, IEVAS VESELĪBA, MEZGLA, mēneša žurnālus IEVAS DĀRZS, IEVAS VIRTUVE, SANTA, SHAPE, KLUBS, MANS MAZAIS, IEVAS MEZGLS, ZVIEDRU MEZGLS, SUDOKU, MEZGLA ZELTA MĪKLAS, SUPERMEZGLS, PŪCĪTE, divu mēnešu žurnālus ANNAS PSIHOLOĢIJA, DEKO, ASTES, AUTO BILD LATVIJA.





Žurnāli IEVA un SANTA piedāvā labāko cenas un kvalitātes attiecību Latvijas tirgū


PĒTĪJUMS: Best Buy Award – LATVIA 2013/2014

Pirmais Latvijas Best Buy Award pētījums liecina, ka žurnāli IEVA un SANTA piedāvā augstāko kvalitāti par labāko cenu Latvijā.

Zurich, Riga, December 12, 2013 - Pirmā Best Buy Award izpēte Latvijas tirgū liecina, ka Latvijas iedzīvotāji, izvēloties ikmēneša žurnālu pēc cenas un kvalitātes attiecības, vislielāko punktu skaitu piešķir žurnālam "SANTA".

Savukārt izvēloties nedēļas žurnālu, aptaujātie apgalvo, ka žurnāls "IEVA" viņiem piedāvā augstāko kvalitāti par ieguldīto naudu.

Šie ir pirmā, Šveices organizācijas ICERTIAS veiktā Best Buy Award pētījuma rezultāti. Šī organizācija mēra iedzīvotāju pieredzi un apmierinātību ar cenas atbilstību tirgū pieejamo preču vai pakalpojumi kvalitātei. Pētījums Latvijas Republikā tika veikts 2013. gada oktobrī.

Best Buy Award pētījuma ietveros respondenti tika aicināti atbildēt, ko, viņuprāt, kā arī, ņemot vērā viņu pieredzi saistībā ar noteiktu kategoriju precēm un pakalpojumiem Latvijas tirgū, nozīmē optimāls cenas un kvalitātes samērīgums.

Nesenais pētījums Latvijā aptvēra 57 dažādas ekonomikas sfēras, starp kurām bija: mazumtirdzniecība, pārtika, apavi, apģērbs, kosmētika, sadzīves tehnika, telekomunikācija, finanses u.c.

Best Buy Award pētījuma ietvaros uzdotie jautājumi bija bez respondentiem piedāvātiem atbilžu variantiem. Viņi varēja brīvi norādīt to ražotāju un pakalpojumu sniedzēju nosaukumus, kuru prasītā cena tirgū viņuprāt visvairāk atbilst piedāvātajai kvalitātei.

Aptaujā, eksaminējamajiem uzdeva šādu jautājumu: "Norādiet ikmēneša žurnāla (ikmēneša drukātā žurnāla) nosaukumu, kas pēc Jūsu personīgās vai Jums tuvu cilvēku pieredzes piedāvā vislabāko cenas un kvalitātes proporciju Latvijas tirgū." Lielākā daļa respondentu uz šo jautājumu atbildēja, norādot "SANTA".

Tajā pašā laikā jautājums: "Norādiet iknedēļas žurnāla (drukātā iknedēļas žurnāla) nosaukumu, kas pēc Jūsu personīgās vai Jums tuvu cilvēku pieredzes piedāvā vislabāko cenas un kvalitātes proporciju Latvijas tirgū." Lielākā daļa respondentu uz šo jautājumu atbildēja, norādot "IEVA".

Pateicoties iekarotajai pozīcijai "SANTA" ir tiesības valkāt prestižo etiķeti "Best Buy Award - Nr.1 - labākā attiecība cena un kvalitāte", kategorijā: "Ikmēneša žurnāls".

Pateicoties iekarotajai pozīcijai "IEVA" ir tiesības valkāt prestižo etiķeti "Best Buy Award - Nr.1 - labākā attiecība cena un kvalitāte", kategorijā: "Iknedēļas žurnāls".

Nedēļas žurnālu "IEVA" un mēneša žurnālu "SANTA" izdod izdevniecība "Žurnāls Santa", kas darbojas Latvijas tirgū jau vairāk kā 20 gadus. Tā ir lielākā un vadošā nacionālā žurnālu izdevniecība Latvijā, kas bez jau minētajiem žurnāliem, izdod arī nedēļas žurnālu "PRIVĀTĀ DZĪVE", divu nedēļu žurnālus "IEVAS MĀJA", "IEVAS STĀSTI", "IEVAS VESELĪBA", mēneša žurnālus "IEVAS DĀRZS", "IEVAS VIRTUVE", "SHAPE", "KLUBS", "MANS MAZAIS", divu mēnešu žurnālus "ANNAS PSIHOLOĢIJA", "DEKO", "ASTES", "AUTO BILD LATVIJA", kā arī krustvārdu mīklu žurnālus – "MEZGLS", "IEVAS MEZGLS", "ZVIEDRU MEZGLS", "MEZGLA SUDOKU", "MEZGLA ZELTA MĪKLAS", "SUPERMEZGLS" un "PŪCĪTE".

Ir svarīgi atzīmēt, ka Best Buy Award aptaujā netiek noteikts zīmola vērtīgums vai tirgus daļa. Patērētāju pieredze, viedokļi, apmierinātība un uztvere tiek izmantota tikai tam, lai mērītu par precēm un pakalpojumiem prasītās cenas atbilstību piedāvātajai to kvalitātei, ņemot vērā patērētāju pieredzi.

Metodika un pētījuma izlase
Pētījumu Best Buy Award – Latvia - 2013/2014 veica Šveices organizācija ICERTIAS - International Certification Association GmbH, un pētījumā piedalījās 1200 respondentu. Tie visi bija Latvijas pilsoņi (tikai interneta lietotāji vecumā no 15 gadiem). Pētījums tika veikts laikā no 2013. gada 1. līdz 15. oktobrim, izmantojot tīmeklī pieejamu aptaujas anketu pēc CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness) metodes.

Par projektu Best Buy Award
Mūsdienās pircēji vairāk nekā jebkad agrāk pievērš uzmanību cenas un kvalitātes samērīgumam. Pieņemot galīgo lēmumu, patērētāji mūsdienās salīdzina katra iecerētā pirkuma cenu un kvalitāti. Optimāla cenas atbilstība piedāvātajai kvalitātei (labākais pirkums) mūsdienās patērētājam Eiropā ir būtiskāka nekā jebkad agrāk.

Best Buy Award ir Šveices organizācijas ICERTIAS - International Certification Association GmbH (Cīrihe, Šveice) projekts.
Pētījuma Best Buy Award galvenais uzdevums ir gūt priekšstatu par lietotāju pieredzi un uztveri saistībā ar precēm un pakalpojumiem, par kuriem prasītā cena pēc pašu lietotāju domām vislabāk atbilst piedāvātajai kvalitātei.

Projekta un sertifikāta "Best Buy Award" mērķis ir vienkāršot par vislabāko cenu pieejamo preču un pakalpojumu meklējumus. Tas sniedz labumu pircējiem gan vietējā, gan starptautiskajā tirgū.

Best Buy Award pētījums tiek veikts saskaņā ar Starptautiskās Tirdzniecības kameras (ICC) un Eiropas Pētniecības ekspertu asociācijas (ESOMAR) pieņemtajiem "Starptautiskajiem noteikumiem par tirgus un sociālo pētījumu veikšanu".

© 2013, ICERTIAS International Certification Association GmbH




Apbalvoti Latvijas veiksmīgākie izdevēji 2012. gadā!

24. maijā Preses Dienas 2013 svinīgajā ceremonijā Narvesen un Preses Serviss apbalvoja veiksmīgākos Latvijas izdevējus par sasniegumiem preses tirgū pagājušajā gadā.


NARVESEN PRESES BALVAS:

"Pārdotākais NEDĒĻAS izdevums"
3. vieta SIA "Žurnāls Santa" izdevumam IEVA

"Pārdotākais DIVU NEDĒĻU izdevums"
1. vieta SIA "Žurnāls Santa" izdevumam IEVAS STĀSTI
2. vieta SIA "Žurnāls Santa" izdevumam IEVAS VESELĪBA

"Pārdotākais ŽURNĀLS"
1. vieta SIA "Žurnāls Santa" izdevumam IEVAS VIRTUVE


PRESES SERVISS PRESES BALVAS:

"Ienesīgākais NEDĒĻAS izdevums"
3. vieta SIA "Žurnāls Santa" izdevumam IEVA

"Ienesīgākais DIVU NEDĒĻU izdevums"
1. vieta SIA "Žurnāls Santa" izdevumam IEVAS STĀSTI
2. vieta SIA "Žurnāls Santa" izdevumam IEVAS VESELĪBA
3. vieta SIA "Žurnāls Santa" izdevumam IEAVS MĀJA




Par sasniegumiem preses tirdzniecībā 2011. gadā SIA "Žurnāls Santa" saņēma specbalvu - "Preses Serviss" desmitgades izdevējs!

Ir arī citas balvas!


Pārdotākais žurnāls NARVESEN un PRESES APVIENĪBA tirdzniecības tīklā
1. vieta - žurnāls IEVAS VIRTUVE

Pārdotākais nedēļas izdevums NARVESEN un PRESES APVIENĪBA tirdzniecības tīklos
2. vieta - žurnāls PRIVĀTĀ DZĪVE
3. vieta - žurnāls IEVA

Pārdotākais divnedēļu izdevums NARVESEN un PRESES APVIENĪBA tirdzniecības tīklā
1. vieta - žurnāls IEVAS STĀSTI
2. vieta - žurnāls IEVAS MĀJA

Ienesīgākais žurnāls

3. vieta - žurnāls IEVAS VIRTUVE

Ienesīgākais nedēļas izdevums

3. vieta - žurnāls IEVA

Ienesīgākais divnedēļu izdevums
1. vieta - žurnāls IEVAS STĀSTI
2. vieta - žurnāls IEVAS MĀJA
3. vieta - žurnāls IEVAS VESELĪBA

DEBIJA 2011
1. vieta - žurnāls ANNAS PSIHOLOĢIJA

 





2011. gada novembrī izdevniecība "Žurnāls Santa" svinēja 20 gadu jubileju!


2011. gada Izdevniecības "Žurnāls Santa" IEVAS grupas žurnāli ir vislabāk pārdotie un ienesīgākie Latvijas preses izdevumi.
 
Skaitļi, kurus neviens nav pārspējis!

99 reizes godalgoti - Kopš 2000. gada, kad Narvesen kopā ar Preses servisu sāka rīkot Preses dienas, izdevniecības "Žurnāls Santa" žurnāli godalgoti pavisam 99 reizes, nominācijas bijušas dažādas: Visvairāk pārdotais preses izdevums, Ienesīgākais preses izdevums, Simpātiju balva, Debija. Tik daudz atzinību nav nevienai citai Latvijas avīžu un žurnālu izdevniecībai.

75 000 - žurnāla SANTA tirāža 1994. gadā. Līdz šim nepārspēts rekords – nevienam sieviešu mēneša žurnālam Latvijā to nav izdevies apsteigt.

88 000 - žurnāla PRIVĀTĀ DZĪVE tirāža 2007. gadā. Vēl viens rekords, kuru pēc tam neviens žurnāls mūsu valstī vēl nav pārspējis.

23 587 - IEVAS abonentu skaits 2012. gada martā – jau daudzus gadus pēc kārtas visvairāk abonētais žurnāls Latvijā (avots: izdevniecība "Žurnāls Santa" un LPIA).
Jūsu iepirkumu grozs
gaida pirkumus